روابط عمومي 🔅پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهرحسن آبادفشافویه بمناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) روز پدر و بزرگداشت مقام مرد 1399/12/6

🔅پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهرحسن آبادفشافویه بمناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) روز پدر و بزرگداشت مقام مرد

🔅“به نام...

🔅پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهرحسن آبادفشافویه بمناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) روز پدر و بزرگداشت مقام مرد

🔅“به نام یگانه معمار هستی”

🔅۱۳ رجب سالروز ولادت باسعادت ، مولی الکونین، مولی الموحدین، حضرت امیر المومنین علی(ع) را به تمامی شیعیان جهان اسلام تبریک عرض مینمایم.

🔅ولادت حضرت علی (ع) فرصتی را به ما داده تا ضمن یادآوری فضایل و کرامات آن ابرمرد تاریخ، یادی کنیم از زحمات و دلسوزی‌های پدران عزیزمان، مردانی که در تمام دوران حیات خود همواره موفقیت و آینده روشن فرزندان عزیزشان را در تلاش و مجاهدت جستجو کرده و برای دیدن آرامش و خوشبختی فرزندانشان، خود را فدا می‌کنند.

🔅روز پدر، فرصتی است تا قدردان زحمات پدران خود باشیم و یاد تمامی پدران سفرکرده را گرامی بداریم و برای آنانی که از نور وجودشان و سایه پرصلابتشان بهره‌مندیم آرزوی سلامتی کنیم.

🔅اینجانب به همراه تمامی اعضای محترم شورای اسلامی شهر فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت علی(ع) و روز پدر را به همه پدران سخت‌کوش و متعهد ایرانی به خصوص همشهریان عزیز تبریک گفته و امیدوارم در صحت و سلامت در کنار خانواده و فرزندان، شاهد روزهایی سرشار از برکت و موفقیت برای ایران عزیز باشید.

♻️زندی(رییس شورای اسلامی شهر)

  • hassanabadcity.ir/fastnews/4318
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به شهرداری شهر حسن آباد می باشد- آخرین بروزرسانی سایت : 07:45 1403/1/1