خدمات شهري پاكسازی نخاله های ساختمانی از سطح شهر حسن آباد 1401/3/28

🔹کرمانی مسئول خدمات شهری از پاکسازی و جمع...

🔹کرمانی مسئول خدمات شهری از پاکسازی و جمع آوری نخاله ها و پسماندهای ساختمانی و عمرانی در راستای بهبود سیما و منظر شهری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر حسن آباد فشافویه، سیدمرتضی کرمانی در این خصوص اظهار داشت:در راستای تاکیدات شیرزادیعقوبی شهردارمحترم در خصوص خدمت رسانی به شهروندان و ارتقاء سیما و منظر شهری ، پاکسازی و جمع آوری نخاله ها و پسماندهای ساختمانی و عمرانی در فضاهای شهری و مناطق مسکونی توسط نیروهای خدمات شهری وواحدعمران شهرداری درحال انجام است.

🔻وی گفت: امروزه مشکل نخاله‌ های ساختمانی و تخلیه غیرقانونی این نخاله‌ از سوی برخی شهروندان در معابر، حاشیه خیابان‌ ها، اراضی و زمین‌ های خالی و اراضی حاشیه شهر  به یکی از معضلات اصلی تبدیل شده که با این پاکسازی ها از طریق القای نظم بصری و بهداشت محیطی از ریختن نخاله مجدد جلوگیری می شود.

 وی بابیان اینکه مشارکت شهروندان در این خصوص تأثير زيادي در کاهش هزينه هاي پاکسازي و جمع آوری این نخاله ها خواهد داشت، گفت: به دلیل گستردگی و اهمیت این موضوع عوامل خدمات شهری با همکاری واحدعمران ، به صورت فعال و دوره ای نسبت به جمع آوری نخاله های ساختمانی در سطح شهر اقدام می کنند .

🔸وی از شهروندان خواست ،به منظور حفظ بهداشت محیطی و پاکیزگی شهر ، از تخلیه هرگونه نخاله و پسماند در زمین های خالی سطح شهر جدا خودداری کنند . زیرا  آسیب های بهداشتی زیادی برای شهروندان در بر دارد.

  • hassanabadcity.ir/fastnews/7533
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به شهرداری شهر حسن آباد می باشد- آخرین بروزرسانی سایت : 13:34 1403/2/16