خدمات شهري نصب مخازن شن و نمک در شهر حسن آبادفشافویه 1402/9/27

سرپرست خدمات شهر شهرداری حسن آباد از جانمایی ونصب مخازن شن و نمک در بلواراصلی...

سرپرست خدمات شهر شهرداری حسن آباد از جانمایی ونصب مخازن شن و نمک در بلواراصلی شهرو آمادگی شهرداری با بارش نزولات آسمانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر حسن آبادفشافویه؛ محمد جوادقمی سرپرست حوزه خدمات شهری  با اعلام این خبر افزود ، پیروتاکیدات مدیریت شهری نصبت به آمادگی نیروها واجرای تمهیدات لازم جهت رفع مشکلات درمواقع بارش برف وباران ، طی روزهای اخیر ، تعدای مخازن شن و نمک در سطح شهر (بلواراصلی ) جانمایی شدوکیسه های شن و نمک در داخل سطل‌های مخصوص و مناسب در مناطق حساس شهرودرمعرض دیدودسترس شهروندان قرار داده‌شده است تادرصورت نیاز مورداستفاده قرار گیرند.

وی گفت: شهرداری آمادگی کامل در مواقع بحرانی وبارش برف را دارد وبنابه دستورشهرداردراین خصوص تمهیدات لازم صورت گرفته و به مقدار کافی شن ونمک درانباردپوگردیده تادرصورت نیاز مورداستفاده قرار گیرد.

ایشان در ادامه با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی استفاده بهينه از اين امكانات خاطرنشان كرد: سطل‌هاي مخصوص همراه با كيسه‌هاي شن و نمك در مناطق و معابر اصلی شهر جانمايي شده و از شهروندان درخواست مي‌كنيم در حفظ و نگهداري اين بسته‌ها كوشا باشند، زيرا در مواقع بحرانی و برفی بسياري از شهروندان به اين بسته‌ها نياز مبرم پيدا خواهند كرد.

  • hassanabadcity.ir/fastnews/3008
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به شهرداری شهر حسن آباد می باشد- آخرین بروزرسانی سایت : 14:58 1403/1/28