خدمات شهري سامانه ۱۳۷، پاسخگوی همیشه بیدار شهروندان 1403/12/8

در راستای بهبود خدمات شهری و افزایش رضایت شهروندان، سامانه

در راستای بهبود خدمات شهری و افزایش رضایت شهروندان، سامانه ۱۳۷ به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای ارتباطی بین مردم و مدیریت شهری فعالیت مي كند

این سامانه که به صورت ۲۴ ساعته و در همه روزهای هفته آماده پاسخگویی به مشکلات و درخواست‌های شهروندان است، از طریق تماس تلفنی و پیامک به ارائه خدمات می‌پردازد

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشوراي اسلامي شهرحسن آباد، محمدجوادقمي معاونت خدمات شهري گفت،  سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولان، امکان ثبت شکایات، درخواست‌ها و پیشنهادات را فراهم کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مسائل مختلف از جمله نواقص زیرساخت‌ها، خدمات شهری، وضعیت معابر و... رسیدگی می‌کند.

وي افزود، در سال جاری، با افزایش آگاهی و تعامل شهروندان با این سامانه، آمار تماس‌ها و درخواست‌ها به طور چشمگیری افزایش یافته است. این نشان‌دهنده اعتماد مردم به سامانه ۱۳۷ و اثرگذاری آن در حل مشکلات شهری است

شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری ۱۳۷ یا ارسال پیامک به این سامانه، نظرات و شکایات خود را به راحتی اعلام کنند و از پیگیری‌های لازم مطلع شوند.

 به گفته وي، سامانه ۱۳۷، هدف اصلی این است که با همکاری و تعامل بیشتر، شهری پاک‌تر و بهتر برای همه شهروندان فراهم شود.

در پایان، از همه شهروندان دعوت می‌شود تا با استفاده از این سامانه، در بهبود خدمات شهری و ارتقای کیفیت زندگی در شهر خود سهیم باشند.

  • hassanabadcity.ir/fastnews/1558
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به شهرداری شهر حسن آباد می باشد- آخرین بروزرسانی سایت : 19:42 1403/12/15