خدمات شهري اقدامات و فعالیت های حوزه فضای سبز شهرداری حسن آباد با شروع فصل پاییز گسترده تر شد 1402/8/3

مسئول فضای سبزشهرداری حسن آباد از اجرای اقدامات گسترده و روزانه حوزه فضای...

مسئول فضای سبزشهرداری حسن آباد از اجرای اقدامات گسترده و روزانه حوزه فضای سبز در رسیدگی به پارکها ، فضای سبز و اماکن عمومی سطح شهرخبر داد.

   به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهرحسن آباد ؛ مهندس طاهری مسئول فضای سبزشهرداری با اعلام این خبر گفت : همزمان با آغاز فصل پاییزوتغییر شرایط آب و هوایی ،کار و فعالیت نیروهای زحمتکش حوزه فضای سبز نیزدو چندان شده و برنامه ریزی ها و اقدامات متعددی را در جهت رسیدگی به سیمای فضای سبز شهری بطور مستمر و روزانه در دستور کارقراردارند.

وی با اشاره به به اقدامات صورت گرفته باشروع فصل سرما درراستای توسعه سرانه فضای سبز شهری و رسیدگی به پارک ها ، فضای سبز موجود در بلوارها ی سطح شهر گفت : فعالیت های این حوزه مطابق هرسال در فصل پاییز شکل و جان تازه ای به خود می گیرد به همین جهت ، هرس و فرم دهی به درختان ، خاکریزی نباتی جدید برای کاشت گیاهان فصلی ، گلکاری جدید و وسیع ، لوله گذاری درادامه بلوارشهیدشریفی، چمن زنی و حاشیه زنی ، رسیدگی به فضای کلی پارک های محله ای ، مرتب سازی باغچه های گل ،اجرای طرح محافظت از درختان با محلول بردو،کاشت درخت ودرختچه درنقاط توسعه یافته شهری  و... از اقدامات روزانه فضای سبز است تا شرایط بصری بهتری را برای شهروندان ارائه و به نمایش بگذارند.

  • hassanabadcity.ir/fastnews/7815
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به شهرداری شهر حسن آباد می باشد- آخرین بروزرسانی سایت : 07:54 1403/2/10