حمل و نقل ساماندهی ونصب تابلوها و علائم ترافیکی در شهرحسن آباد 1401/6/21

مسئول حمل ونقل وترافیک شهرداری حسن آبادگفت: از ابتدای سال‌جاری تا کنون ،...

مسئول حمل ونقل وترافیک شهرداری حسن آبادگفت: از ابتدای سال‌جاری تا کنون ، بالغ بر 13میلیاردریال اعتبار برای نصب تابلوها و ملزومات ترافیکی در سطح شهرحسن آباد هزینه شده است.

سیدمرتضی کرمانی اظهار داشت: یکی از مهم ترین موضوعات مطروحه درجلسات وتاکید مدیریت شهری ساماندهی وضعیت تابلوها و ملزومات ترافیکی سطح شهر با هدف تامین ایمنی شهروندان و سهولت در رانندگی افراد و همچنین برقراری نظم شهری بوده است که به‌طورمداوم مورد بازبینی و بررسی قرار می‌گیرد تا در صورت نیاز نسبت به تعمیر و تعویض این تجهیزات اقدام شود.

وی افزود: نقش تابلوها و علائم ترافیکی در کاهش تصادفات و مشکلات ترافیکی حائز اهمیت است و سازمان حمل‌ونقل و ترافیک در ساماندهی و به روز نگه‌داشتن این ابزار و تجهیزات تلاش می‌کند.

مسئول حمل ونقل وترافیک شهرداری خاطرنشان کرد: شهرحسن آبادبا توجه به عبورجاده ترانزیتی از وسط این شهر،  یکی از مناطق پرتردد است و حفظ ایمنی و نظم در عبور و مرور به منظور حفظ حقوق شهروندان ضرورت دارد؛ بر این اساس از ابتدای سال جاری تا کنون، بالغ بر 13میلیاردریال اعتبار برای نصب تابلوها و ملزومات ترافیکی در سطح شهر حسن آباد هزینه شده است.

وی ضمن توصیه به شهروندان برای حفظ و نگه‌داری تجهیزات، ابزار و علائم تابلوها گفت: همه شهروندان باید از تابلوها و ملزومات ترافیکی نصب شده در معابر سطح شهر با احساس مسئولیت مراقبت کرده، نقش شهروندی خود را در کاهش هزینه‌های تعمیر و نگه‌داری این تجهیزات ایفا کنند.

  • hassanabadcity.ir/fastnews/5155
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به شهرداری شهر حسن آباد می باشد- آخرین بروزرسانی سایت : 15:34 1403/2/12