خبر فرهنگی ✍🏼 پیام شهردارحسن آبادبه مناسبت یکمین سالگردشهیدسلیمانی وهفته بصیرت 1399/10/13

✍🏼 پیام شهردارحسن آبادبه مناسبت یکمین سالگردشهیدسلیمانی وهفته بصیرت
🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری حسن آباد ، قدس شهردارحسن...

✍🏼 پیام شهردارحسن آبادبه مناسبت یکمین سالگردشهیدسلیمانی وهفته بصیرت
🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری حسن آباد ، قدس شهردارحسن آباددر پیامی اولین سالگرد سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت .
 متن پیام به شرح ذیل است :
بسم الله الرحمن الرحیم
وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ
و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است.(سوره مبارکه عنکبوت آیه69
امام خامنه ای حفظه الله تعالی: ‏
‏ «شهادت، بالاترین پاداش و مزد جهاد فی سبیل الله است.»
‏ امروز، اولین سالگرد شهادت بزرگمردی است که تمام لحظات عمر گرانبهای خویش را در راه اعتلای اسلام وحق و دفاع از مظلوم سپری نمود. مجاهدی خستگی ناپذیر، رزمنده ای شجاع، فرماندهی با تدبیر و سربازی وفادار به ولایت که شنیدن نامش لرزه بر اندام تروریست های آمریکایی، صهیونیست های کودک کش و تکفیری های خون خوار می انداخت.
سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی، پس از عمری مجاهدت، سرانجام به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت در راه خدا رسید. او که سراسر زندگانی اش مملو‏ از روشنگری و هدایت بود با شهادتش نیز نور هدایت و بصیرت به قلب های ما انداخت تا دشمنان سفاک این ملت را بیش از پیش بشناسیم و از خوی‏ وحشیانه آنها آگاه شویم.‏
اینجانب ضمن عرض تسلیت و تبریک مجددشهادت سردارعزیز وهمرزمانش  به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی و آحاد ملت عزیز کشورمان به ویژه خانواده معظم آن شهید معزز و مردم شهیدپرور و ولایتمدارشهرحسن آباد ، استمرار راه پر افتخار و با عزت اش را با عظمتی فزون‌تر از خداوند متعال مسئلت می نمایم .

  • hassanabadcity.ir/fastnews/4060
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به شهرداری شهر حسن آباد می باشد- آخرین بروزرسانی سایت : 13:02 1403/2/1