خبر فرهنگی پیام تبریک شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر حسن آبادبه مناسبت تبریک عید نوروز و سال ۱۴01 ریاست واعضای شورای اسلامی شهر حسن آباد با صدور پیامی سال 1401 ر 1400/12/28

پیام تبریک شهردارریاست و اعضای شورای اسلامی شهر حسن آبادبه مناسبت تبریک عید نوروز و سال...

پیام تبریک شهردارریاست و اعضای شورای اسلامی شهر حسن آبادبه مناسبت تبریک عید نوروز و سال ۱۴01

شیرزادیعقوبی شهردار،حسن ایلانلو ریاست واعضای شورای اسلامی شهر حسن آباد با صدور پیامی سال 1401 را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

 بسم الله الرحمن ارحیم

“فَانظُرْ إِلَی‌َّ ءَاثَـَرِ رَحْمَت‌ِ اللَّه‌ِ کَیْف‌َ یُحْی‌ِ الاْرْض‌َ بَعْدَ مَوْتِهَآ إِن‌َّ ذَ َلِکَ لَمُحْی‌ِ الْمَوْتَی‌َ وَ هُوَ عَلَی‌َ کُل‌ِّ شَی‌ْءٍ قَدِیرٌ ؛(روم‌،50)

پس به آثار رحمت خدا بنگر که چگونه زمین را پس از مرگش زنده می‌گرداند. در حقیقت‌، هم اوست که قطعاً زنده کننده مردگان است و اوست که بر هر چیزی تواناست‌.

بهار از باشکوه ترین جلوه های خدا در جهان هستی است که می توان با تماشای آن راهی به سوی خدا یافت ، در پرتو آن جمال پروردگار را به تماشا نشست و با دیدن آن رحمت و محبت خداوند را به یاد آورد و آموخت چشمه مهر ایزد همواره به سوی آدمیان و همه موجودات سرازیر است .

سال ۱400 با تمام فراز و نشیب ها، تلخی و شیرینی ها و ناکامی و کامیابی های آن به پایان رسید و سال 1401 وسال نو وبهاری دیگر از راه رسید تا یادآور شود که روزگار، همیشه بر یک قرار نمی‌ماند و سپیدی و پایان هر زمستان سیاه، بهاری سبز و زیباست.

اینجانبان با تقدیر از مردم خوب و انقلابی شهرحسن آباد،آرزوی صحت، سلامتی و عافیت برای همه هموطنان وهمشهریان بزرگوار، و آرزوی غفران الهی برای تمامی درگذشتگان، فرارسیدن سال نو، را به محضر هموطنان گرامی به ویژه مردم شریف شهر حسن آباد تبریک وتهینیت عرض می نماییم و وسالی توأم با سلامت و بهروزی و سرشار از امید و شادی برای همگان باشد.

  • hassanabadcity.ir/fastnews/3270
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به شهرداری شهر حسن آباد می باشد- آخرین بروزرسانی سایت : 14:58 1403/1/28