خبر فرهنگی برگزاری اولین مانور پرتوی در شهرحسن آبادوبخش فشافویه 1401/12/10

برگزاری اولین مانور پرتوی در شهرحسن آبادوبخش فشافویه

برگزاری اولین مانور پرتوی در شهرحسن آبادوبخش فشافویه

با حضورفعال نیروهای ستادمدیریت بحران شهرحسن آبادوبخش فشافویه اولین مانور پرتوی براساس سناریوی تعریف شده برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهرحسن آباد: صبح امروز چهارشنبه دهم اسفندماه9 سال 1401، بر اساس سناریوی تعریف شده یک فروند هواپیمای فرضی از مبدأ یک کشور بر فراز آسمان ایران و در بخش فشافویه و در منطقه‌ای غیر مسکونی سقوط کرده و علاوه بر مرگ سرنشینان، به واسطه حمل مواد رادیواکتیو آلودگی‌های محیطی را ایجاد می‌کند.

سازمان هواپیمایی، سازمان پدافند غیرعامل، سازمان انرژی اتمی، برخی وزارتخانه‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی، دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در این رزمایش مشارکت داشتند.

اجرای این مانور نقش بسزایی در آماده کردن دستگاه‌های اجرایی در مواقع وقوع بحران‌های احتمالی داشته و عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان در مواقع بحران روشن خواهد شد.

تیم‌های ارزیابی در منطقه مستقر شده و نحوه استقرار و خدمات‌رسانی دستگاه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

شایان ذکراست : ستادمدیریت بحران شهرحسن آبادوبخش فشافویه از ابتدای برنامه مانورپرتوی ، از آماده سازی فضای مانوروبرگزاری مانور با اعزام کلیه ماشین آلات سبک وسنگین ونیروهای حوزه معاونت خدمات شهری ونقلیه ونیروهای آتش نشانی شهرداری با تجهزات کامل درصحنه حضوریافتند وبراساس سناریوی از پیش تعین شده فعالیت های خودررادرکنارنیرهای دیگر با موفقیت به انجام رساندندوهمچنان درصحنه مانورحضوردارند.

انتهای پیام//*

  • hassanabadcity.ir/fastnews/1262
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به شهرداری شهر حسن آباد می باشد- آخرین بروزرسانی سایت : 07:45 1403/1/1