خبر فرهنگی با حضور شهردار،ریاست واعضای شورای اسلامی شهرحسن آبادفشافویه 1400/7/19

همزمان با هفته های آغازین سال تحصیلی جدید مرحله اول طرح کمکهای مومنانه...

همزمان با هفته های آغازین سال تحصیلی جدید مرحله اول طرح کمکهای مومنانه با حضور شهردار،ریاست واعضای شورای اسلامی شهرحسن آبادفشافویه آغازشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهرحسن آبادفشافویه : صبح امروز دوشنبه 19 مهرماه مرحله اول طرح کمک های مومنانه با هدف حمایت ازدانش آموزان نیازمندبا تهیه لوازم التحریر با حضورشیرزادیعقوبی شهردار، حسن ایلانلو ریاست واعضای شورای اسلامی شهر،رئیس کمیته امداد، مسئول ایثارگران ومسئول پایگاه بسیج شهرداری درفرهنگسرای پیامبراعظم (ص) وساختمان فرهنگی اجتماعی شهرداری آغازشد.

علیرضا شیدوش،عضو شورا و ریاست کمیسیون فرهنگی در این خصوص گفت: در قالب کمک مومنانه «جوانان ،کسبه وخیرین شهر»۱۵۰ عدد بسته لوازم التحریر به همت واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری و با همکاری اعضای شورا ، گروه جهادی ، فرهنگی و اجتماعی سه شنبه های مهدوی، تهیه و در بین دانش آموزان نیازمند توزیع می گردد.

شیدوش در گفت و گو با روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر حسن آباد بیان کرد: پویش«جوانان ،کسبه وخیرین شهر» در ادامه رزمایش مواسات جهت حمایت از دانش آموزان نیازمند با استفاده از جوانان و کسبه شهردر دستور کار قرار دارد.

ایشان افزود:شهرداری و شورا همه ساله و در آستانه بازگشایی مدارس با استفاده از ظرفیت خیرین اقدام به توزیع بسته های تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند ساکن در شهر حسن آباد می کند که این اقدام نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیبی که از لحاظ معیشتی به خانوارها وارد کرد با همت مضاعف تری در دستور کار قرار گرفت.

مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اضافه کرد: تهیه این بسته ها در قالب کمک مومنانه و طرح «جوانان و کسبه و خیرین شهر» بوده و به‌ منظور حمایت از تولید داخل، تمام کیف ها و نوشت افزارهای خریداری شده ایرانی هستند.

  • hassanabadcity.ir/fastnews/6248
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به شهرداری شهر حسن آباد می باشد- آخرین بروزرسانی سایت : 15:09 1403/2/5