اخبار شهردار پیام شهردار،رياست واعضای شورای اسلامی شهرحسن آباد به مناسبت روز خبرنگار 1403/5/16

پیام شهردار،رياست واعضای شورای اسلامی شهرحسن آباد به مناسبت روز خبرنگار

پیام شهردار،رياست واعضای شورای اسلامی شهرحسن آباد به مناسبت روز خبرنگار

مهندس یعقوبی، شهردار حسن آباد،حاج حسن ایلانلو رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر به مناسبت ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار، سالروز شهادت شهید محمود صارمی، طی پیامی روز خبرنگار را گرامی داشتند.

در متن این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

  «ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ؛ سوگند به قلم و آنچه می‏نویسند»

سلام و درود بر تلاشگران عرصه قلم که حافظان اصلی دانایی و پیشگامان عرصه خبر هستند

رسانه و خبر جزء لاینفک زندگی فردی و اجتماعی بشر امروز است. نقش خبرنگاران در پیشبرد اهداف مديريت شهري، درجهت ارتقای آگاهی عمومی بسیار حائز اهمیت است. آنها از طریق قلم فاخر خود،  خواسته‌ها،دغدغه‌هاي شهروندان را با مديرت شهري درميان گذاشته و از این طریق نقش بسزایی در افزایش کیفیت زندگی و بهبود وضعیت مردم ایفا می‌نمایندواز سوی دیگر آنها چشم بینا و زبان گویای افرادي می‌شوند و از دردهای کسانی می‌نویسند که ممکن است خودشان امکان مطالبه‌گری مستقيم نداشته باشند.

17مردادماه سالروز شهادت خبرنگار شهیدمحمود صارمی و روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش های انسانهای شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده دارند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی، شهید عرصه خبروشهداي خبرنگار، از همکاری صمیمانه شما با مجموعه مدیریت شهری حسن آبادتشکروقدردانی نموده واز خداوند بزرگ، توفیق روز افزون‌تان را در خدمت به مردم و میهن اسلامی

  • hassanabadcity.ir/fastnews/9228
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به شهرداری شهر حسن آباد می باشد- آخرین بروزرسانی سایت : 09:49 1403/6/28