اخبار شهردار پیام تبریک شهردار ،رئيس واعضاي شوراي اسلامي شهرحسن آباد به مناسبت هفته وحدت و میلاد رسول اکرم (ص) 1403/6/28

پیام تبریک شهردار ،رئيس واعضاي شوراي اسلامي شهرحسن آباد به مناسبت...

پیام تبریک شهردار ،رئيس واعضاي شوراي اسلامي شهرحسن آباد به مناسبت هفته وحدت و میلاد رسول اکرم (ص)

شهردار ،رئيس واعضاي شوراي اسلامي شهرحسن آباد با صدور پیامی هفته وحدت و میلاد فرخنده خاتم‌الانبیاء محمد مصطفی (ص) وامام جعفرصادق (ع) را تبریک گفتند.

پیام تبریک به این شرح است:

ماه پربرکت ربیع‌الاول با میلاد فرخنده نبی اکرم محمد مصطفی (ص) حقیقتاً به اولین بهار اسلام بدل گشت. این قدوم مبارک بر عرصه هستی وارد گشت تا برای همیشه مدار گردش دل‌ها را به ثباتی ابدی برساند و عشق‌های ازلی بندگان به پروردگارشان را رهبری کند.

هفته وحدت امسال اما بیش از گذشته اهمیت دارد. در سالی که دژخیمان صهیونیست بیش از 40 هزار مسلمان فلسطینی اعم از زن و مردم کودک و پیر و جوان را به وحشیانه‌ترین شکل ممکن به شهادت رساندند و در سالی که دولت‌ها و نخبگان سیاسی جهان شاهد عجیب‌ترین نسل‌کشی تاریخ معاصر هستند اما همچنان دم برنمی‌آورند، در چنین سالی هفته وحدت بیش از همیشه اهمیت دارد و نقش‌آفرینی وحدت مسلمانان جهان در مقابل دژخیم صهیونیسم را مورد تأکید قرار می‌دهد.

اينجانبان هفته پربرکت وحدت، میلاد فرخنده رسول اکرم محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله و سلم و رئیس مذهب شیعه، حضرت امام صادق علیه‌السلام را محضر ولی‌عصر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی و تمامی مردم ایران به‌ویژه مردم شریف شهر حسن آباد تبریک عرض می‌نمایم.

  • hassanabadcity.ir/fastnews/5414
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به شهرداری شهر حسن آباد می باشد- آخرین بروزرسانی سایت : 09:49 1403/6/28