🔸همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد؛
🔺نشست هم اندیشی روابط عمومی های نهادها، ادارات و دستگاه های اجرایی بخش فشافویه
🔹صبح روز شنبه 31اردیبهشت ماه ، همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی، نشست هم اندیشی روابط عمومی های نهادها، ادارات و دستگاه های اجرایی بخش فشافویه با حضور هادی حسین خانی بخشدار فشافویه، حجت الاسلام والمسلمین درگاهی امام جمعه بخش فشافویه و بیگدلی رئیس شورای اسلامی بخش فشافویه در محل بخشداری برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین درگاهی امام جمعه بخش فشافویه در نشست هم اندیشی روابط عمومی های نهادها، ادارات و دستگاه های اجرایی بخش فشافویه بمناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی:
🔹امروز در جنگ رسانه ای و در حوزه جهاد تبیین، روابط عمومی ها نقش آفرین و متکفل هستند.
🔹روابط عمومی بایستی ضمن واقع نمایی در انعکاس اخبار، به سراغ موضوعاتی برود و مطالبه گر مباحثی باشد که نیاز اولیه جامعه است.
🔹امام زین العابدین (ع) بهترین الگوی فعالین روابط عمومی است زیرا این امام بزرگوار در کوفه و شام در میان مردم روشنگری نمود و طی آن مطالبه گری برای خونخواهی امام حسین (ع) آغاز شد.
🔻تاکید بخشدار فشافویه بر نقش آفرینی مسئولین روابط عمومی در حوزه جهاد تبیین
هادی حسین خانی بخشدار فشافویه در نشست هم اندیشی روابط عمومی های نهادها، ادارات و دستگاه های اجرایی بخش فشافویه بمناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت:
🔹مقام معظم رهبری تاکیدات فراوانی در حوزه روابط عمومی دارند که بایستی سرلوحه کار مسئولین روابط عمومی ادارات و دستگاه های اجرایی بخش فشافویه قرار گیرد.
🔹روابط عمومی پویا میتواند با فعالیت اثرگذار، بیانگر عملکرد دستگاه مربوطه باشد.
🔹از ابتدای انقلاب اسلامی خدمات و اقدامات زیرساختی فراوانی به مردم ارائه شده اما اطلاع رسانی لازم در این حوزه مغفول مانده و زمانیکه مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید میکنند، یعنی فعالین حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی باید در این عرصه حضور چشمگیری داشته باشند.
🔹پل ارتباطی مردم و ادارات، روابط عمومی ها هستند و در این راستا روزهای سه شنبه هر هفته در تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی بخش فشافویه بایستی جلسه دیدار مردمی برگزار شود.
🔹روابط عمومی های بخش فشافویه با بهره گیری از ظرفیت های تخصصی ضمن برنامه ریزی برای تحقق شعار "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین"، اخبار و اقدامات سازمانی را بصورت سنجیده و واقع گرایانه در اختیار اصحاب رسانه قرار داده و با خبرنگاران تعامل دوسویه داشته باشند.