اخبار شهردار مراسم معارفه سرپرست مالی شهرداری حسن آباد برگزار شد 1401/11/6

📌مراسم معارفه سرپرست مالی شهرداری حسن آباد برگزار...

📌مراسم معارفه سرپرست مالی شهرداری حسن آباد برگزار شد

📌در مراسمی، #جعفر_علایی به عنوان سرپرست امورمالی شهرداری حسن آبادمعرفی و از زحمات #حاج منصور_حسن لو مسئول امورمالی سابق شهرداری حسن آباد قدردانی شد.

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهرحسن آباد، در مراسم تودیع و معارفه سرپرست مالی شهرداری حسن آباد که صبح روز پنجشنبه 6بهمن ماه با حضور شهردارومسئولین واحدهای شهرداری وکارکنان حوزه مالی برگزار شد، حکم انتصاب جعفرعلایی به عنوان سرپرست مالی جدید شهرداری توسط شیرزادیعقوبی شهردارحسن آبادبه وی ابلاغ شد.

وی در ادامه از زحمات و تلاش‌های منصورحسن لو که هم اکنون دربستربیماری است ضمن آرزوی سلامتی برای ایشان درطول تصدی این سمت تقدیر و تشکر کرد وگفت: آقای حسن لو، از پرسنل متعهد، باتجربه و توانمند حوزه مالی بود که سالیان متوالی بعنوان مسئول امورمالی شهرداری ایفای نقش کرده است .

 متن حکم آقای علایی به شرح زیر است:

نظر به حسن سوابق، تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند شما، به موجب این حکم جناب عالی را به سمت ”سرپرست مالی شهرداری حسن آباد“ منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از پروردگار متعال و با به کارگیری تجارب ، تخصص و با نگاهی هدفمند، ضمن هماهنگی کامل با سایر همکاران بویژه کارکنان مجموعه مالی شهرداری ،ایجاد انضباط مالی و تلاش برای افزایش بهره وری در مسیر اجرای ماموریت های محوله اهتمام ورزید.

توفیق روز افزون جناب عالی را در انجام امور محوله از خداوند منان مسئلت می نمایم.

انتهای پیام //*

  • hassanabadcity.ir/fastnews/6271
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به شهرداری شهر حسن آباد می باشد- آخرین بروزرسانی سایت : 14:58 1403/1/28