اخبار شهردار قدردانی شهردار حسن آباد از مردم و هیئت‌های عزاداری 1401/5/19

قدردانی شهردار حسن آباد از مردم و هیئت‌های عزاداری

قدردانی شهردار حسن آباد از مردم و هیئت‌های عزاداری

شهردار حسن آباداز همراهی هیئت های مذهبی و دستگاه‌های خدمت رسان در ایام عزاداری امام حسین(ع) قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهرحسن آباد؛ شهردار حسن آباد از مشارکت شهروندان و هیئت‌های مذهبی در هر چه باشکوه‌تر برگزاری عزاداری‌های دهه نخست محرم و همچنین حفظ نظم و پاکیزگی شهر قدردانی و تشکر کرد.

شیرزادیعقوبی شهردارحسن آباد با آرزوی قبولی عزاداری‌های خالصانه شهروندان گفت: هیئت‌های  مذهبی ، بی‌شک کارنامه‌ای پرافتخار و ریشه‌دار در بزرگداشت شعائر حسینی به‌ویژه سنت شکوهمند عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) دارند.

و ی افزود: همکاری و مشارکت مردم با نیروهای زحمتکش شهرداری در نظافت و تمیز نگه‌داشتن شهر در این ایام، نشان‌دهنده فرهنگ بالای شهروندان است.

شهردار حسن آباد با اشاره به نقش مؤثر هیئت‌های حسینی و گروه‌های مردمی برای حفظ پاکیزگی و نظم شهر، ادامه داد: نیروهای خدوم آتش‌نشانی و خدمات شهری  به‌ویژه پاکبانان زحمتکش همچنین نیروی انتظامی ،پلیس راهور ،سپاه وبسیج،  هیئت‌های مذهبی و دیگر ادارات و ارگان‌ها نیز در این ایام خدمت گذار عزاداران حسینی بودند و در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم دهه نخست محرم، نقش مؤثری داشتند و بدین‌وسیله از زحمات کلیه ادارات و ارگان‌های خدمت رسان که به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمتگزاری به عزاداران حضرت ابا عبداله الحسین (ع) بودند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

  • hassanabadcity.ir/fastnews/5875
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به شهرداری شهر حسن آباد می باشد- آخرین بروزرسانی سایت : 07:45 1403/1/1