اخبار شهردار سومین مرحله از نصب پایه چراغ‌های روشنایی بلوار امام خمینی (ره) در شهر حسن‌آباد 1401/8/15

شهردار حسن‌آباد از آغاز سومین مرحله از تعویض و نصب پایه چراغ‌های...

شهردار حسن‌آباد از آغاز سومین مرحله از تعویض و نصب پایه چراغ‌های روشنایی در بلوار اصلی شهر از تقاطع ساختمان بخشداری به سمت میدان قائم خبر داد.

 به گزارش روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر حسن‌آباد؛ شیرزاد یعقوبی شهردار حسن‌آباد دراین‌خصوص اظهار داشت؛ یکی از مشکلات اساسی در شهر حسن‌آباد کمبود روشنایی در معابر شهر به‌ویژه در بلوار اصلی که مسیر ترانزیت پایتخت به استان‌های جنوبی کشور است بوده که در دوره مدیریتی جدید از سال گذشته با مصوبه شورای محترم اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال جهت تعویض چراغ‌های بلوار اصلی شهر اختصاص یافت.

وی گفت؛ این پروژه که باهدف زیباسازی سیما و منظر شهری، تأمین نور مناسب و روشنایی در شب و رفاه شهروندان عزیز آغاز شد چراغ‌های کم‌مصرف با پایه چراغ جدید به تعداد ۱۲۰ عدد جایگزین چراغ‌های قدیمی شده است.

وی با اشاره به اینکه روشنایی معابر در شب ارتباط مستقیم با امنیت اجتماعی شهروندان دارد، تصریح کرد: کمبود روشنایی در معابر سطح شهر، یکی از عواملی است که موجب بروز مشکلات و ناهنجاری‌ها از جمله تصادفات و مشکلات امنیتی می‌شود و امیدواریم با انجام این‌گونه اقدامات گامی در جهت خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان و جلب رضایتمندی برداشته شود.

انتهای پیام/*

  • hassanabadcity.ir/fastnews/4515
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به شهرداری شهر حسن آباد می باشد- آخرین بروزرسانی سایت : 15:09 1403/2/5