اخبار شهردار جلسه شهردار حسن آباد با معاونین، مدیران و مسئولین واحدهای شهرداری برگزار شد 1403/7/9

جلسه شهردار حسن آباد با معاونین، مدیران و مسئولین واحدهای شهرداری...

جلسه شهردار حسن آباد با معاونین، مدیران و مسئولین واحدهای شهرداری برگزار شد

به منظور پيگيري مسائل و مشکلات شهری، شهروندی وپيشبربرنامه هاي داخلي شهرداري جلسه شهردارحسن آباد با معاونین، مدیران و مسئولین واحدها در محل دفترشهرداربرگزار شد.

به گزار ش روابط عمومی  شهرداري وشوراي اسلامي شهرحسن آباد، در این جلسه که به ریاست  مهندس يعقوبي شهردار برگزار گردید،  مسائل و مشکلات شهری، شهروندی و واحدهای شهرداری در تمامی زمینه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، در این جلسه مهندس يعقوبي شهردارحسن آباد ضمن عرض تسليت به مناسبت شهادت شهداي مقاومت ودرراس آن مجاهد کبیرو سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان وتشکر از زحمات پرسنل شهرداری جهت پيشبرد برنامه هاي مديريت شهري ، خواستار ارائه گزارش عملکرد حاضرین در جلسه شد و مسئولین واحدها ضمن ارائه گزارشات خود، مسائل و مشکلات واحد مربوطه و همچنین برنامه های جاری و آتی را به حاضرین و شهردار، عنوان نمودند.

در این جلسه، شهردارحسن آباد ضمن بررسی مطالب ارائه شده، بر تسریع در اجرای برنامه ها و پروژه های مختلف تأکید نمود و از مدیران شهرداری خواست تا با برنامه ریزی دقیق در زمینه اجرای برنامه ها و مرتفع ساختن مسائل و مشکلات مربوطه و عملکرد مطلوبتر از قبل، موجبات رضایتمندی شهروندان و در نتیجه رضای خدا را فراهم سازند.

  • hassanabadcity.ir/fastnews/2099
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به شهرداری شهر حسن آباد می باشد- آخرین بروزرسانی سایت : 10:40 1403/8/1