اخبار شهردار بازدید سرزده شهردار حسن آباد از پروژه های عمرانی شهرداری 1401/2/26

بازدید سرزده شهردار حسن آباد از پروژه های عمرانی شهرداری

بازدید سرزده شهردار حسن آباد از پروژه های عمرانی شهرداری

شیرزادیعقوبی شهردارحسن آباد از پروژه های عمرانی در دست احداث شهرداری، بطور سرزده بازدید کرد و رعایت، دقت، سرعت و کیفیت در اجرای این پروژه ها را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهرحسن آباد، در این بازدید که عصرروزدوشنبه 26اردیبهشت ماه انجام شد، جهانبخش خندان معاون اداری مالی شهرداری  ایشان راهمراهی نمودند.

شیرزادیعقوبی شهردارحسن آباداز ازپروزه خانه فرهنگ واقع درخیابان شهیدصابری ، تصفیه خانه فاضلاب شهری ، فازدوبوستان فرهنگ ، از رونداجرای نرده گذاری بخشی از فازیک بوستان فرهنگ ودیگرنقاط شهربازدیدکرده و ضمن بررسی مسائل مربوط به این پروژه ها،وتاکیدبرپیگیری مجدانه واحدهای مربوطه بویژه واحدعمران شهرداری درسریع ترین زمان ممکن با رعایت اصول فنی مهندسی ، توصیه ها و دستورات لازم را در خصوص تسریع در احداث و تکمیل آن صادر کرد.

وی درادامه گفت: تمامی سعی مان این است که پروژه ها ی نیمه تمام را در حداقل زمان ممکن به اتمام برسانیم و با توجه به اینکه برنامه تدوین شده با زمان بندی مشخصی در این راستا در نظر گرفته شده، تحقق این مهم را تسهیل نموده ودرهفته دولت به بهره برداری برسد.

  • hassanabadcity.ir/fastnews/3451
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به شهرداری شهر حسن آباد می باشد- آخرین بروزرسانی سایت : 07:45 1403/1/1