اخبار شهردار امسال مراسم معنوی اعتکاف در بخش فشافویه برگزار خواهد شد 1401/11/4

امسال مراسم معنوی اعتکاف در بخش فشافویه برگزار خواهد شد

امسال مراسم معنوی اعتکاف در بخش فشافویه برگزار خواهد شد

امام جمعه شهرحسن آبادو بخش فشافویه گفت: متاسفانه طی سال های اخیر، شیوع ویروس کرونا برگزاری مراسم معنوی اعتکاف تحت الشعاع قرار داد و امسال با بهبود وضعیت سلامت کشور، شرایط برگزاری این مراسم ارزشمند فراهم شده و بایستی با تمام ظرفیت ها مراسم اعتکاف در مساجد بخش فشافویه برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهرحسن آبادبه نقل ازروابط عمومی بخشداری فشافویه، حجت الاسلام والمسلمین درگاهی امام جمعه شهرحسن آبادوبخش فشافویه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت: ماه رجب، ماه نیایش و دعاست و پیامبر گرامی اسلام (ص) نیز رجب را ماه خدا میداند و یکی از اعمال مهم در این ماه مبارک، اعتکاف است که زمینه انس گرفتن با خدا و راز و نیاز و مناجات با پروردگار را فراهم می کند.

وی افزود: تقارن مراسم معنوی اعتکاف و ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای بهره مندی بیشتر و ترویج ارزش های اسلام ناب محمدی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

درگاهی بیان داشت: متاسفانه طی سال های اخیر، شیوع ویروس کرونا برگزاری مراسم معنوی اعتکاف تحت الشعاع قرار داد و امسال با بهبود وضعیت سلامت کشور، شرایط برگزاری این مراسم ارزشمند فراهم شده و بایستی با تمام ظرفیت ها مراسم اعتکاف در مساجد بخش فشافویه برگزارشود.

انتهای پیام//*

  • hassanabadcity.ir/fastnews/4928
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به شهرداری شهر حسن آباد می باشد- آخرین بروزرسانی سایت : 15:09 1403/2/5