اخبار شهردار آغازجشن هاي دهه ولایت و امامت (از عید قربان تا عید غدیر خم )درشهرحسن آباد 1403/3/29

اولین شب از جشنهای دهه امامت و ولایت درشهرحسن آباددر محله مسجد امام حسن...

اولین شب از جشنهای دهه امامت و ولایت درشهرحسن آباددر محله مسجد امام حسن مجتبی(ع)(قلعه بالا ) بصورت محله محور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي شهرداري وشوراي اسلامي شهرحسن آباد: محمدجواد قمی معاون فرهنگی،اجتماعی شهرداری در این رابطه اظهار داشت:بنا به تاکیدات مهندس یعقوبی شهردار حسن آباد،به مناسبت دهه امامت و ولایت و ایام عیدقربان و غدیر ویژه‌برنامه «هر شب یک محله» با الویت محله های کم بضاعت و حاشیه شهرتوسط شهرداری و شورای اسلامی شهر و با برنامه ریزی و مدیریت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری حسن آباد در۶محله شهر برگزار می گردد که در اولین شب و همزمان با عید قربان درمحله مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزارشد.

 وی افزود:شهرداری حسن آباد از۲۸خرداد تا ۲تیر درمحله‌های مسجدامام حسن مجتبی(ع)،بوستان فرهنگ،محله احمدیه،بوستان آزادگان،مسکن مهر ارغوان،محله خیابان شیخ کلینی(ره)از مردم میزبانی خواهدکرد.

قمی با بیان اینکه برنامه‌های شاد و متنوع هنری در۶شب متوالی در این محلات اجرا خواهد شد عنوان کرد از جمله برنامه‌هایی که در این شبها برگزار خواهد شد ،مسابقات متنوع با اهدای جوایز،اجرای سرود، نمایش عروسکهای غول پیکر،شعبده بازی،گروه عروسکی شادان،گروه خاله گندم،آکروبات عصر جدید،میمون زبل،گروه های موسیقی سنتی،و نمایشهای خیابانی شاد و… خواهدبود.

وي درادامه افزود، سعی کردیم با توجه به این ایام خجسته،از ظرفیت گروه های حرفه ای کشور و منطقه جهت فراهم نمودن فضای شاد و مفرح برای خانواده ها استفاده کنیم.

  • hassanabadcity.ir/fastnews/6009
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به شهرداری شهر حسن آباد می باشد- آخرین بروزرسانی سایت : 09:49 1403/6/28